מיקוד ה-ADWORDS עבור גולשי הסלולר

מערכת ה-AdWords של גוגל מאפשרת למפרסם להגדיר את הופעת מודעות הפרסום שלו במכשירים סלולריים לפי קריטריונים שונים כגון: סוג המכשיר, שעה ומיקום גאוגרפי.

אפשרות זו, אשר נקראת Enhanced Campaign, מאפשרת לבעלי עסקים לבנות קמפיין פרסומי כשהם לוקחים בחשבון את האפשרויות לפרסום עבור סלולר שמציגה המערכת.

השימושים השיווקיים לבעלי עסקים במיקוד לסלולר הם רבים. לדוגמא, אם הבעלים של בית-קפה רוצה להגיע אל אנשים שנמצאים בסביבת בית הקפה ומחפשים בגוגל אחר הביטוי "בית קפה" או "ארוחת בוקר", הוא יכול לשים תקציב גבוה למיקוד הקמפיין שלו בגוגל אדוורדס עבור אנשים שמחפשים מהמחשב הביתי שלהם את הביטויים הללו ברדיוס של קילומטר בודד מבית הקפה שלו, תקציב נמוך יותר עבור אנשים שמחפשים את הביטויים הללו אחרי השעה 11:00 בבוקר ותקציב גבוה מאוד לאנשים שמחפשים את הביטויים הללו במכשירים סלולריים.

דוגמא נוספת לשימוש במיקוד עבור שיווק סלולרי היא בעל עסק שיש לו חנות מקומית ובמקביל יש לו גם אתר אינטרנט המאפשר קנייה אונליין (חנות אונליין). בעל העסק יכול ליצור בקמפיין אדוורדס שלו קבוצת מודעות הממוקדת לקהל בעל מכשירי סלולר. כל מודעה תוגדר כך שלחיצה עליה תביא להתקשרות מהירה אל בעל העסק ישירות ממכשיר הסלולר ובמקביל תציג את הכתובת הפיסית של החנות. קבוצת מודעות אחרת לגמרי תוגדר עבור משתמשים במחשבים רגילים אשר יקשרו החנות אונליין.
 
מערכת ה-AdWords של גוגל מאפשרת למפרסם להגדיר את הופעת מודעות הפרסום שלו במכשירים סלולריים לפי קריטריונים שונים כגון: סוג המכשיר, שעה ומיקום גאוגרפי.

אפשרות זו, אשר נקראת Enhanced Campaign, מאפשרת לבעלי עסקים לבנות קמפיין פרסומי כשהם לוקחים בחשבון את האפשרויות לפרסום עבור סלולר שמציגה המערכת.

השימושים השיווקיים לבעלי עסקים במיקוד לסלולר הם רבים. לדוגמא, אם הבעלים של בית-קפה רוצה להגיע אל אנשים שנמצאים בסביבת בית הקפה ומחפשים בגוגל אחר הביטוי "בית קפה" או "ארוחת בוקר", הוא יכול לשים תקציב גבוה למיקוד הקמפיין שלו בגוגל אדוורדס עבור אנשים שמחפשים מהמחשב הביתי שלהם את הביטויים הללו ברדיוס של קילומטר בודד מבית הקפה שלו, תקציב נמוך יותר עבור אנשים שמחפשים את הביטויים הללו אחרי השעה 11:00 בבוקר ותקציב גבוה מאוד לאנשים שמחפשים את הביטויים הללו במכשירים סלולריים.
דוגמא נוספת לשימוש במיקוד עבור שיווק סלולרי היא בעל עסק שיש לו חנות מקומית ובמקביל יש לו גם אתר אינטרנט המאפשר קנייה אונליין (חנות אונליין). בעל העסק יכול ליצור בקמפיין אדוורדס שלו קבוצת מודעות הממוקדת לקהל בעל מכשירי סלולר. כל מודעה תוגדר כך שלחיצה עליה תביא להתקשרות מהירה אל בעל העסק ישירות ממכשיר הסלולר ובמקביל תציג את הכתובת הפיסית של החנות. קבוצת מודעות אחרת לגמרי תוגדר עבור משתמשים במחשבים רגילים אשר יקשרו החנות אונליין.

'המרה סלולרית' תיחשב עבור שיחה שהתקבלה מהקמפיין ונמשכה מעל 60 שניות. מערכת אדוורדס מאפשרת לבעל הקמפיין לקבל נתוני התקשרות ממכשירים סלולריים ובכך לעקוב אחר הצלחת הקמפיין, בדיוק כפי שהוא מודד כמות לידים (Leads), הקלקות או חשיפות.
נשמח לשמוע את דעתכם על המאמר:
 
symbols עיצוב ופרסום © כל הזכויות שמורות ל - symbols עיצוב ופרסום | בניית אתרים | קידום אתרים 
symbols עיצוב ופרסום | טל. 073-2072317 | itai@symbols.co.il
שמרו על קשר:
בניית אתרים
בניית אתרים
בניית אתרים
בניית אתרים