כל מה שרצית לדעת על פייסבוק ולא העזת לשאול

אתר האינטרנט הפופולארי פייסבוק ממשיך להתעדכן בקצב מסחרר. מבדיקה מהירה שעשינו מצאנו שהרבה אנשים כבר לא מוצאים את הידיים ו/או הרגליים ופשוט מתביישים לשאול או לא יודעים את מי…

ובכן, החלטנו לעשות לכם סדר בדברים ולהציג בפניכם 3 דברים חמים מעולם הפייסבוק (כולל הדרכה מהירה) של החידושים והדברים שאולי לא ידעתם שאפשר לעשות בפייסבוק:


1. לאן כדאי לצאת ביום שישי? תשאלו את פייסבוק!

רובנו כבר מכירים את ה-Event, הלשונית בפרופיל האישי שלנו שמציגה את כל האירועים שהציעו לנו חברים ואת כל האירועים שבחרנו להשתתף בהם. אולם תוסף חדש של פייסבוק מאפשרת כעת לעמוד הפייסבוק שלנו להציע לנו אירועים שיכולים לעניין אותנו בהתאם לתחומי העניין שלנו, הסרטים שאנחנו אוהבים, סוג המוסיקה שאנו שומעים ועוד. חשוב לציין שמדובר באירועים שפורסמו על ידי כלל הגולשים בפייסבוק ולאו דווקא על ידי חבריכם, ובזו גדולתה של אפשרות זו.

כדי לצפות ב-Events שפייסבוק מציע לכם, יש לגשת אל העמוד הראשי של הפייסבוק, ללחוץ בצד המסך על הלשונית Events ואז ללחוץ על הכפתור Suggested Events ממש מתחתיה.


​2. מה פייסבוק רוצים מהחיים שלי?

לפני כמה חודשים כתבנו לכם אודות ה-Timeline, התצוגה החדשה של עמוד הפרופיל האישי שלכם בפייסבוק. אולם אז היה כלי זה בגרסה ניסיונית בלבד והתאפשרה רק למספר מצומצם של משתמשים לעצב לפיו את הפרופיל האישי שלהם.

כעת, ה-Timeline נקבע כעיצובו הרשמי של הפרופיל האישי שלכם בפייסבוק ובשבועות הקרובים תבחינו ביותר ויותר משתמשים שממירים את עיצוב הפרופיל האישי שלהם לסגנון ה-Timeline.
אז מהו בעצם ה-Timeline? בגדול, מדובר בעיצוב והצגה הרבה יותר נוחה של האלמנטים השונים השייכים לפרופיל האישי שלכם. בראש העמוד תוכלו להוסיף תמונת אוירה רוחבית גדולה ועליה תיצמד תמונת הפרופיל הריבועית והמוכרת יותר. מתחת לתמונה הרוחבית יופיעו כל הפרטים שאיפשרתם לפייסבוק להציג (סטטוס, מקום עבודה, מקום לימודים, תאריך לידה ועוד), רשימת החברים שלכם, המקומות שבהם ביקרתם במהלך חייכם (Check-In) והעמודים העסקיים שלהם עשיתם Like. מתחת לפרטים הללו יופיעו כל הפוסטים שכתבתם אי-פעם בפייסבוק כשהם מסודרים לפי סדר כרונולוגי על פי שנים וחודשים, ומכאן השם: Timeline. בצד המסך מופיע ציר הזמן שבאמצעותו ניתן לעקוב אחר הפוסטים עד לפוסט הראשון שכתבתם אי-פעם ואף להוסיף פוסטים בתאריכים חשובים מוקדמים יותר עד ליום שבו נולדתם! הרעיון המהפכני של ה-Timeline מעניק למשתמש חוויה חדשה לגמרי בעולם הרשת החברתית, באמצעותה הוא יכול לאתר בקלות את הפוסט שהוא העלה, לדוגמא, ביום הולדתו בשנת 2008 על כל תגובותיו, לצפות מחדש בהודעות ה-"מזל טוב" שקיבל בחתונה ועוד.

להמרת הפרופיל האישי שלכם לסגנון ה-Timeline כל שעליכם לעשות הוא לגשת אל הכתובת הבאה ולעקוב אחר ההוראות:
https://www.facebook.com/about/timeline

להלן סרטון הממחיש את ממשק ה-Timeline החדש:
3. שימוש בתמונות ובמידע אישי בפרסומות הממומנות של פייסבוק

נכון. הציבור רתח וזעם לפני שנים מספר על רצונה של פייסבוק להשתמש בנתונים אישיים ובתמונות האישיות של הגולשים לצורך פרסום ואכן פייסבוק החליטו לוותר על העניין. לפחות לזמן מה. כעת, נראה שהציבור פחות זועם, והכלי הפרסומי שאת שמו כבר יצא לחלקכם לשמוע, נקרא Sponsored Stories, או בעברית 'סיפורים ממומנים'.
אז איך זה עובד? כשאחד מחבריכם עושה לייק לעמוד עסקי כלשהו בפייסבוק, נניח העמוד העסקי של symbols, כולכם תיראו את הפוסט שמציג את הלייק שהחברים שלכם עשו לכמה דקות ואז הוא יעלם במערבולת הפוסטים הרבים שאתם רואים במשך היום בעמוד הראשי של הפייסבוק. הכלי הפרסומי 'סיפורים ממומנים' דואג לכך שהפוסט שמזכיר לכם שאחד או כמה מחבריכם עשו לייק ל-symbols ימשיך להופיע מול עיניכם. אם symbols מנהלים קמפיין של סיפורים ממומנים בפייסבוק, אתם תיראו לצד המסך, תחת הכותרת Sponsored Stories את תמונת הפרופיל של חבריכם אשר תמשוך את תשומת לבכם, ותוכלו לראות שאותו חבר עשה לייק ל-symbols. אם אותו חבר גם כתב פוסט כלשהו המהלל את המוצרים של symbols, תוכלו לקרוא את הפוסט הזה בכל רגע נתון מבלי שתאבדו את הפוסט הזה במשך היום, ומכאן השם 'סיפורים ממומנים'.
נשמח לשמוע את דעתכם על המאמר:
 
symbols עיצוב ופרסום © כל הזכויות שמורות ל - symbols עיצוב ופרסום | בניית אתרים | קידום אתרים 
symbols עיצוב ופרסום | טל. 073-2072317 | itai@symbols.co.il
שמרו על קשר:
בניית אתרים
בניית אתרים
בניית אתרים
בניית אתרים